پسرای بی جنبه!!


متفاوت بودن شعار ماست ! بهترین ها پیش ماست !
by : x-themes

 

 

این نوشته نشون میده پسرا چقدر بی جنبه و منحرفند میخوای بدونی چرا اینو میگم این مطلبو بخونید متوجه میشید چرا اینو میگم!!!!!!!!!!!:)    (البته از از دوستام معذرت میخوام از اینکه این مطلبو گذاشتم)

از یه پسره میپرسن:تا حالا ضایع شدی؟

میگه: اره یه شب تو خونه تنها بودم دختر عموم زنگ زد

گفت خونمون خالیه بیا کارت دارم...................

رفتم اونجا دیدم کسی نیست دختر عموم گفت من

میرم تو اتاق خواب بعد 10 دقیقه بیا تو.......

بعد 10 دقیقه رفتم تو دیدم چراغا خاموشه که بد روشن

شد همه خاندانمون بودن و گفتن

تولدت مبارک..........!!!!!

به پسره گفتم 
اینجا که تو ضایع نشدی؟؟؟؟؟

گفت بابا نگرفتی چی شد؟

من لخت رفتم تو اتاق!!!!!!!!!!!به نظرت از این ضایع تر میشدم!!!!!!!!!!!!!!!

 

بازم از دختر خانومای گل معذرت

 



سه شنبه 12 شهريور 1392 14:39 |- مرسده -|

ϰ-†нêmê§